Κυριακή, 10 Σεπτεμβρίου 2017

Diablo: A Development Story



Το 1996, βγήκε στην αγορά ένα από τα πιο γνωστά παιχνίδια σε PC με το πιο διαβολικό όνομα. Το Diablo. Ήταν ένα Action RPG, είδος που το ίδιο το Diablo ξεκίνησε, στο οποίο προσπαθούσες να σκοτώσεις τον ίδιο το διάβολο.

Είχε εντυπωσιάσει τον κόσμο, τόσο τους Reviewers της εποχής όσο και τους gamers. Διθυραμβικές κριτικές και διαβολομανία που έγινε ακόμα μεγαλύτερη όταν κυκλοφόρησε το δεύτερο παιχνίδι της σειράς. Ήταν τόσο καλό που όλοι οι υπόλοιποι Developers προσπαθούσαν να το αντιγράψουν και να το ξεπεράσουν (Diablo killer) όπως είχε προσπαθήσει να κάνει και το Darkstone.

Αυτά όμως ζήσαμε εμείς οι gamers. Πως να ήταν άραγε να γράφεις κώδικα για το παιχνίδι; Πως θα ήταν να ήσουν στην ομάδα ανάπτυξης; Αυτό προσπαθεί να θυμηθεί ο David Brevik και να μας βάλει στο κλίμα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου