Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2016

Factory Design Pattern



Ένα ακόμα γνωστό design pattern είναι το Factory. Ουσιαστικά μια factory class είναι, όπως λέει και το όνομα της, ένα "εργοστάσιο" αντικειμένων παρόμοιων ενεργειών. Αν έχουμε πολλές κλάσεις που προκύπτουν από το ίδιο interface και σχεδιάζουν για παράδειγμα ένα σχήμα, και δεν ξέρουμε από την αρχή ποια κλάση θα πρέπει να καλέσουμε, τότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το pattern ώστε ο client να μπορεί να δημιουργεί αντικείμενα κατά την εκτέλεση του προγράμματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου