Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου 2014

Ο κώδικας του DOOM...για 3DO


Doom! Ένα από τα παιχνίδια που έγιναν ported σχεδόν σε όλες τις κονσόλες και PC της εποχής του και συνεχίζει ακόμα να γίνετε ported στις σύγχρονες κονσόλες. Με τόσα όμως πολλά ports σίγουρα θα υπάρχει μια version του παιχνιδιού που θα είναι η χειρότερη όλων. Και πράγματι υπάρχει. Είναι η έκδοση του 3DO και πρόσφατα ο προγραμματιστής του port...συγγνώμη η προγραμματίστρια του παιχνιδιού (αφού έκανε πριν μερικά χρόνια εγχείρηση αλλαγής φύλλου) η Rebecca Ann Heinman "έβγαλε" τον κώδικα του port στο github.

Σύμφωνα λοιπόν με την Heinman το μακρινό 1995 όταν ανέλαβε το project, της υποσχέθηκαν πως το παιχνίδι ήταν σχεδόν τελειωμένο και το μόνο που έμενε ήταν το optimization, η προσθήκη νέων levels και τα όπλα. Η αλήθεια όμως ήταν πολύ μακριά.

Τα προβλήματα που αντιμετώπισε ήταν πολλά. Το πρώτο που αναφέρει ήταν ο ελάχιστος χρόνος για να κάνει port τους music drivers. Ευτυχώς για εκείνη η Art Data προσέλαβε μια μπάντα και ξανάκαναν τη μουσική από την αρχή. Και πραγματικά η μουσική είναι το μόνο καλό σημείο του παιχνιδιού.

Στη συνέχεια ήταν τα διάφορα memory leaks που έπρεπε να αντιμετωπίσει αφού το operating system του 3DO ήταν αρκετά buggie.

Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι πως η βιβλιοθήκη string.h είχε bugs με τον compiler που της είχαν δώσει. Έτσι έκατσε και έφτιαξε την βιβλιοθήκη από την αρχή. Πραγματικά εντυπωσιακό ένα τέτοιο πρόβλημα που προέρχεται από τον ίδιο τον κατασκευαστή.

Όποιος θέλει να βρει το συγκεκριμένο repository στο github δεν χρειάζεται να ψάξει καθόλου. Αρκεί να κάνει κλικ εδώ.

Βίντεο με gameplay footage του DOOM για 3DO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου