Σάββατο, 16 Αυγούστου 2014

Freeletics


Το τελευταίο καιρό, δεν θυμάμαι ακριβώς πότε, άρχισα την προσπάθεια απώλειας βάρους. Δεν ήταν ακριβώς συνειδητό το ξεκίνημα απλά μια μέρα άρχισα να τρώω λιγότερο. Παράλληλα άρχισα να γυμνάζομαι. Έχω ξεκινήσει την προπόνηση με βάρη και - ας πούμε - προσέχω τι τρώω. Έχω κόψει τη ζάχαρη στο καφέ και το πολλά γλυκίσματα.

Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της προσπάθειας άρχισα να κάνω και την ανάλογη ερευνά για διάφορους μεθόδους προπόνησης. Αυτό που βρήκα ήταν ένα είδος προπόνησης που ονομάζεται freeletics.

Στη μέθοδο αυτή χρησιμοποιείς μόνο το βάρος σου. Έτσι λοιπόν στα freeletics έχουμε ασκήσεις σε μονόζυγο, δίζυγο αλλά και οτιδήποτε άλλο μπορεί να έχει σαν αντίσταση το βάρος του σώματος. Το μυστικό όμως δεν είναι στο είδος τον ασκήσεων αλλά στην ένταση. Όλες οι ασκήσεις πρέπει να γίνουν σε συγκεκριμένο χρόνο και με το μεγαλύτερο αριθμό επαναλήψεων που ο ελεύθερος αθλητής μπορεί να πραγματοποιήσει.

Τα βίντεο στο internet είναι εντυπωσιακά. Για την ώρα βέβαια πρέπει να φτάσω το βάρος μου σε ένα σημείο που να μπορώ να πραγματοποιήσω κάποιες επαναλήψεις το συγκεκριμένων ασκήσεων οπότε το να αρχίσω αυτή τη στιγμή freeletics δεν το βρίσκω πραγματοποιήσιμο. Θα ήθελα όμως να φτάσω στο σημείο να συμπληρώσω την προπόνηση με βάρη με αυτού του είδους την προπόνηση.

Σκοπός μου δεν είναι να γίνω "φέτες" αλλά να αλλάξω, έστω και στο ελάχιστο, την υπερβολικά καθιστική ζωή που κάνω τα τελευταία 10+ χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου